Kızlar 38.haftamdayım birkaç gündür düzenli olarak sancım ve kasılmam oluyordu her gün şiddeti, sıklığı ve süresi artıyordu her an geldi gelecek diye bekledik şimdi aniden kesildi kontrole daha gitmedim ilerleme kaydediyoruz diye seviniyordum sizce neden böyle oldu normal mi? 😞 bi anda tekrar başlar mı yoksa gerileme mi oldu acaba bi terslik mi var diye içim içimi yiyo