Kızlar selam
İstanbul Avrupa yakasında yaşıyorum takip edem doktorumun özel muayenehanesi var ve sadece doğumları Amerikan hastanesinde yaptırıyor orası bizim bütçemizi baya baya aşıyor 😓
Kolan Şişli’den fiyat aldım 14.500 diyorlar
Sizin önerebileceğiniz hastane + doktor var mı?
Hastanenin kendi doktoru olsun istiyorum takipli hasta olunca daha iyi olur diye düşünüyorum fikirlerinize ihtiyacım vaar 🥺 bu ara da sezeryan düşünüyorum acı eşiğim acayip düşük ve acıda kasıldığım için…