Valla evde suan 6 tane falan emzık var, herkes kafasına göre hedıye dıye almıs getırmıs.Sağolsunlar ama emzık gibi şeyler seçerek alınması gereken şeyler olduğu için hedıye alınması ne kadar doğru bılemıyorum. E bebegın kendı markasından tutun da, wee, chıcco her marka emzık var nerdeyse elımde suan 😂