Bortubocek ben kesinlikte doktorun ilgisi olduğunu düşünüyorum normalde de sezeryan istemiyordum olmak zorunda kalırsam özelde yaparım diyordum ama herşey o kadar ani oldu ki, zibilyon tane ameliyat yapıyorlar daha bilgililer zannediyorsun ama kendini gösterme güzel yapma amacı yok doktorun öyle gelişi güzel yaptı işte