Ceyda76 Naz12- baskılama da bı kaç dozluk veya tek dozluk ıgne var kuzum doktorun hemen transfer yapmayacak ıse bu ıgneden verebılır Ben tek doz bı tane vuruldum pko olduğum için baskıladı sonra transfer surecıne gırdık
Naz12- Ceyda76 Bende de çikolata kisti var vitamin ilaçları içiyorum bu ay iğnelere başlayacağım ama dondurup transfer yapcam dedi doktor
Ceyda76 Naz12- o zaman o rahım dinlendirme arasında kıstını baskılayacak bır doz veya başka dozları da var Ben zoladex 3,6 vuruldum bıde lucrın vardı hangısını bulursan demıstı zoladex ı bulmuştum her doktorun tedavi ılacı ıgnesı farklı
Naz12- Ceyda76 Anladım dediğin gibi galiba evet bide şey sorcam 26 yaşındayım amh düşük transfer de tek mi çift mi yapıyorlar Kayseri Acıbadem gidiyorum
Ceyda76 Naz12- şubelere yasa toplanan yumurtana göre doktor seçenek sunuyorsa koyabılır bazıları 35yas altına tek transfer yapıyor Benim doktorum 31 yaşında olduğum için sordu ıkı ıstedım cıft transfer yaptı