Bilgeberf Merhaba arkadaşlar 15+4 üm ilk aylarda bulantım vardı ama hiç çıkarmamıştım bu hafta sürekli kusuyorum afedersiniz ve çok ciddi baş ağrısı yaşıyorum bu şekilde olan var mı öneriniz