Merhaba doktorum klomen başlattı ilacımın bittiği gün(21 eylül) çatlatma iğnesi yaptırdım. Doktor 15 gün sonra test yap demişti dün akşam test yaptım sonuç negatif o kadar etkilendim ki bu durumdan sabaha kadar ağladım hem idrar hem kana baktırdım ikiside negatif oysa o kadar inanmıştım çünkü kendimce hamilelik belirtileri hissediyordum çok üzgünüm hala içimde bir umut acaba geç döllenme olabilir mi diyorum var mı böyle bir ihtimal sizce geç döllenme gibi ?