Semilk05 Edas bende ateş titreme baş ağrısı yapmıştı olabilir parol içebilirsin demişti aile hekimi sende iç istersen birqz hafifler
Fundayakut Edas Ben bugün 2. Dozu oldum 1. De sadece kolum çok ağrımıştı şimdide yine kolum çok ağrıyor baş ağrım olmadı iyi hissetmiyorsan parol içebilirsin
Aselinannesi3 Semilk05 Çarpıntı yaptı bendede halâ geçmiyor. Dün aşı olmuştum. Baş ağrısı zaten bela gibi birşey resmen zonkluyor
Yarenn92 Edas bende sadede kol ağrısı yapmıştı aşının ertesi günü başlayıp 1 hafta sürdü önümüzdeki hafta 2.dozu yaptırıcam
myangelson Edas baş ağrısı vücut ağrısı kol ağrısı ateş falan yapabilir diye uyarmislardi beni olabiliyor benim bildiğim