Bugün bebemi görüş günümdü 32. Haftadayız..Dün çıkacakmış gibi çok aşağıda hareket hissettim bugün baktık bebeğim baş aşağı dönmüş normal doğum ilerliyoruz. Keyfi gayet yerinde nst’mizde hiç sanci çıkmadı çok şükür kilosu haftasiyla uyumlu , rahim ağzı uzunlugumuz gayet güzel ve en son olarak annesine öpücük atarken yakaladık .. Nasıl da büyümüş, nasıl güzel duygu gün geçtikçe heyecanlanıyorum haftaya kıyafetlerini yikayacam utuleyecem sizin kaç haftalik bebişler, ve nasıllar kiyafetlerini yikamaya basladiniz mi ?🥰🧿🧿