DuyguEyupoglu -Sling -10 lu hastane çıkışı 1 tane ✔️ -banyo seti ✔️ -5li 2 tane hastene çıkışı yenidoğan ✔️ -3 lü hastane çıkışı 0-3 ay 1 tane ✔️ -şampuan vücut bakım kremleri -müslin 3 tane -battaniye 4 tane ✔️ -ateş ölçer -tırnak bakım seti -kameralı bebek izleme cihazı -nevresim takımı -aspiratör -göğüs pompası -emzik✔️ -biberon -zıbın 10 tane ✔️ -çorap 10tane -ağız bezi 10 tane -bebek bezi✔️ -alt açma bezi -göğüs pedi✔️ -ıslak pamuk✔️ -temizleme pamuğu✔️ -reflü yatağı✔️ -5 tane penye alt✔️ -tulum 8 tane✔️ -bebek arabası
Batinseda DuyguEyupoglu tulum çok almışsın bence çabuk buyuyolar ya inşallah sağlıkla kullanırsın bebeğine ama başka alma tulum kullanamadan kuculur
Kivito DuyguEyupoglu kışlık şapka gerek penyeyle olmaz gibi dışarda silingi hangi marka aldınız bende sling alıcam ama bilemedim birsürü var
Semesu Bence agiz bezi az, en cok kirlenen sey. Bi 10 tane daha olursa digerleri yikanirken zorluk olmaz 😌😌
DuyguEyupoglu Batinseda 0-3 ay aldım hep kış bebeği olucak o yüzden hemen kurumaz diye düşündüm ama almıcam artık🤭
Batinseda DuyguEyupoglu bence içi tüylü kışlık bir tulum al biraz büyük olsun bebisini yikadiktan sonra sıcak sıcak giydirirsin bende alicam lazım olur
DuyguEyupoglu Kivito sling bakıyorum bende ona sıra henüz gelemedi 🤭 ilk 3 ay doktorlar sling öneriyo genelde kalça çıkığı olmaması açısından ☺️
DuyguEyupoglu Gulsunada Pamuklu penye kumaştan kanguru gibi sarıyosunuz bebeği eskiden annelerimiz hop ederlermiş ya onun önde olanı😁