Nily Merhaba Kizim 6gunlik suan 3 gindur kaka yapmadi Uykuda ikiniyor ama yok Alttan usten gazida cikiuo sorun yok Ama endiseleniyorum Basina gelen varmi acaba. 10 gune kadar normal diyorlar ama bilemedim Sezeryan oldugum icin sutum henuz gelmeye basladi ama tabi onu doyuracak kadr degil mecbur takviye yapiliyor İlk ucgun duzenliydi ama son 3gundur yok
Hafizeipek Nily çok yakın bir arkadaşım yaşadı aynı şeyi daha geçen ay. Mamayı kesti doktor süte geçince düzeldi 6 gün kala yapmamıştı bebiş
Yaceemm Nily benim kızım mama aldı hep bizde yaşadık 6 güm yapmadı doktora götürdüm bana yaptığında sert taş gibi yapmıyorsa sıkıntı yapma dedi. Bazı bebek günde 6 kere bazısı 6 günde 1 yapar dedi. Fitil vermişti ben onu verdigim an yapıyordu.
Vdk Nily canım hemen birine söylüyosun döğmeden yayla çorbası yapıyorkar. Ardına kuru üzüm ve kuru incirden bi hoşaf patlatıyosun. Rezene içiyosun bolca su içiyosun. İnşaallah sütün artıyor ve bebişin doyuyor. Doydukça da dışkılıyor.
Mervesonerutku Canım bunu happy kıdse yazsan daha doğru olur Doğum yapanlar oraya transfer oluyorlar☺️☺️☺️
asminko345 Nily 10 güm yapmazsa doktorlar normla karşılayın diyorlar canım 10 günü geçerse sıkıntı diyorlar ama her bebek 10 günü dolmadan yapıyormuş ablamın kızı da mama yediği için 4 gün yapamamıştı doktoru demiş ordan biliyorum
Nily Sagolun kizlar walla cok panikliyim ikinip duruyo kizim kizariyor faln Valla zeytinyagini yapti annem ama hala yapmadi tuvaletini. Anlamadim 😪😪 anne sutu vermeye calisiyordum ama az sutum oldugu icin takviye yapiyordum sma mama. Cisini yapiuor gaz cikariyor Ama kaka olmuyo. Olmazsa yarin doktora goturucem🙁 cok uzuluyorum Aglamaktan mahfoldum ya🙁🙁😪