denizz42 Merhabalar erkek bebekler geç mi doğar genelde 39 haftamdayım daha bir belirtim yok bekliyorum🙏🏻
Eldgrn denizz42 vallahi canım öyle diyorlar ama benim arkadaşım 36′da yengem 38′de doğurdu mesela onlar benim yakınlarımdakiler mesela nasibi ne zamansa o zaman geliyorlar Allah yardımcın olsun senin de vallahi
melisa_dzgn61 denizz42 Yok canım benim alakası yok erkek ya da bunun kızla bebek ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor emin olabilirsin 🥰
boys_mother denizz42 ilk oğlum 41+5 de suni sancıyla doğmuştu şimdi 2.oğluma hamileyim 40+3 deyiz ve bunun da gelmeye niyeti yok gibi 😒
SutlacimiYedimmiBen denizz42 iki oglum var biri 35.haftada digeri 40.haftada dogdu kendileri belirliyor gelecegi zamani.