Merhaba anneler 2. Kez hamileyim çok şükür haftaya randevum var fakat ilk gittiğim doktora gitmicem bu kez Adana özel altinkoza hastanesine ersin beye gideceğim gidip memnun kalan var mı 5 haftalık hamileyim henüz haftaya aldım hem kese hem kalp atışını duyarız diye insallah