Gri düz gecelik aldım dogumhaneden çıkarken giymek için çünkü o an kan olur vs doğurur doğurmaz onu uzerimede yelek giyicem. Sonra düğmeli takım var onu giyerim. Oğluma isimli takım yaptırdım giydiricem bır iki saatliğine o sırada kendime beyaz gecelik aldım onu giyicem foto için sonra tekrar düğmeli bı takim yeterli. Dantelsiz gecelik çok aradım ama bulduklarim ya çok paspal ya da 800 TL altı yok mecburen kolunda hafif dantel olan aldım en az seçenekli o idi