poyrazvearya joie litetrax 4 marka arabamiz. 11.aya kadar kullandik oto koltugu olarak.. bebek arabasi olarak kullanmayida 9 10aylikken fln biraktik ama sigmadigindan degil aliskanliktan 😀 ben ortu hic almadim arabanin perdesini indirdim yeterli oldu. Sicaklarda o ortuleri de ztn ortmeyin diyorlar bir video vardi hatta ortuyu kapatip sicakligi olctuler 45 derece fln oldu. Yani bilemiyorum siz yine de arastirin, ben olmadigi icin bilmiyor olabilirim kullanimi iyidir belki..
Bide bence araba markanizin da onemli puset kullanip kullanmamakta. Bence siz yazin puset kullanirsiniz gibime geliyor cunku 6 aya kadar ztn puset kullanmak lazim.