Benımde 32 haftalıkken cok ağrım vardı 2 cm’de acılmam varmış, 2 gün hastanede kaldım serum ve ilaçla sancımı durdurdular canım evde de hic kalkmadım hep yattım sadece yemek yedim tuvalete kalktım yinede 34+5te doğum oldu erken diye acil sezeryana alindim