Pemberuya Kızlar hayırlı kandiller💞 Bugün yumurtlama oldu mesela bugün dahil kaç gün değerlendirmem lazım
kbrnrcglr Gdenizgs benim 2 gün çizgim oldu 3.gün çizgi silikleşti ve o günü değerlendirmedim sadece 2 günü değerlendirdm yinede olurmu
Gzmklncc Pemberuya Bide o kadar eminki sen takma değerlendir ben bunu daha önce bi kaç hocaya da sormuştum o gün evleneneler mecbur giriyorlar neden günah olsun dedi
323832 kbrnrcglr olur yumurtan siliklestigi gun bile catlamis olsa 1 gun oncesi iliskiye girmissin spermler rahimde 3 gun yasiyo
323832 Gunah degil hicbir yerde de yazmiyo oyle 3 gun degerlendirilebilir eger esinde sperm sorunu varsa 1 gun ara vererek te olabilir rabbim hayirlisini nasip etsin
Arzuozer kbrnrcglr değerlendirmeniz de hiçbir sorun yok benim doktorum gün aşırı demişti ama biz sadece ilk iki günü değerlendirebildik çok şükür tuttu