merhaba kizlar hastanede yatiyorum bebegimin karin cevresi geriligi 3 hafta diye biliyordum devlette 5 hafta deyip yatis verdiler. perinatolog gorecek diye bekliyorum.İki gundur gelip bakacak. beklerken ömrümden ömür gitti.Lütfen bilen varsa cevaplasin benim durumumda olanlar gerilik ve dusuk kilo. Kalici bi sorun olabilir dediler.