Kızlar canım hic biseu yemek istemiyor zaten ağzımda da değişik bi tad var yediğmden adam akıllı tat alamıyorum
İştahım aşırı acıktı ama bi an da kapandı sanki
Saat 3 olmuş bak kahvaltı yapasım yok bi paket biskubu yedim sırf bebek için oda aç kalmayım diye böyle olan var mi ya