Nirmala banada sürekli doktor kız diyordu taki 23.haftaya kadar yanılmışız bebeğin erkek dedi hemde %1000 kesinlik verdi. Duyunca çok şaşırmıştım kız eşyaları falan almıştım boşuna almış oldum 😕şu an 28+5 oldum hayırlısı artık sağlıkla doğsunda yeter bana🥰