Sdt3456 benim bebeğim de öyleydi. İlk gün ödemden dediler geçmezse doktora götür dediler. Geçmedi ağlayınca belliydi yani sonra doktora götürdüm baktı her iki burnu da açık dedi olabiliyormuş yenidoğan bebeklerde zamanla geçecek dedi. Fizyolojik serum kullanmamızı istedi tabi bir süre. Siz de götürün enazından içiniz rahat olur.