Selam guzel annelerim ve anne adaylarim. Sizin fikirlerinize ihtiyacim var. 1 ay sonra esimin dogum gunu ve ona hediye olarak parfum almak istiorum cunku baska bisey alamiorum kiyafet alsam olmaz vucudu yapili her aldigimiz olmuyo kemer saat vs onlardan bol bol var bileklik falan kullanmio kolye kullanmio bendr parfumu almaya karar verdim cunku gecenlerde dustu kirildi. 4 tane marka arasinda kaldim..
1- azzaro - wanted by night
2- paco rabanne - 1 million parfum
3- paco rabanne - invictus victory
4- jean paul gaultier - le beau le parfum
Siz olsaniz hangisini alirdiniz 4 ü de muhtesem kokuyoo..
InsaAllah yardimci olursunuz♥️♥️
Sevgiler Ebru🌹