miniminne Herkese merhaba actıgım diğer postları görenler olmustur aranızda Bende polikistik over var diye depresyona girenlerdendim Buradaki tavsiyeleri dikkate alarak medicalpark volkan emirdara gittim kendisi gerçekten inanılmaz güleryüzlü suan psikolojik olarak inanılmaz rahatlamıs durumdayım dAha yanından cıkalı bir saat olmadı ama sanki gebeymişim kadar heyecanlı ve mutluyum Doktor kararsızlıgı yasayanlar icin bu baslıgı actım umarım sizlerde deneyip memnun kalırsınız