39+3 deyim, bugün kontrole geldim. Sancım yok, bazı günler oluyo geçiyo ama. Bugün yok. Nstye girdim. Hissetmediğim düzenli sancılarım çıktı. Muayene oldm 2 cm açılmam varmış. Doktorum ve ebe dediki yarın sabah gel doğurtalım. Normalde beklicektik 40 dolana kadar. Çok ani oldu normalde stresli değildim ama şuan sanki erkenmiş gibi hissettim hazır değilim gibi oldu vee suni sancıdan korkuyoruuuummmmmm 😰😰😰