Benimle bizimle aynı giden annelerim var mı ?
Ben hep istemiştim ki Ekimin 22 sine kadar doğsun terazi olsun falan ama sanmıyorum ya benim cici kız orayı rahat buldu sanırım 🤭🤣
Birde benim 13 aylık bebeğim var doğduktan sonra ikisini bir emzirebilir iyim sizce daha önce yaşayan varmı? Zaten günlük iki defa devam maması alıyor bizim yediklerimizi yediği için.