Ozenm Haftada kahverengi akıntı başına gelen var mı? Doktoruma gittim nst de herhangi bir sancı cıkmadı bazen sebepsiz son aylarda olabilir dedi. 2 gündür geliyor az miktarda agrı sancı yok doğum belirtisi olabilir mi dogumun yaklaştıgının işareti mi 38 de alıcak normalde bebeği daha 3 hafta var
Seyma0323 Canım nişan geldikten sonra 2 hafta sonra 3 hafta sonra 1 saat sonra doğuranada var yani yakındır demek
Ozenm zhriscn 35 haftada erken 37. Haftada gelişim tamamlanıyormuş o yüzden dogururum diye korkuyorum😂