Mammy123 benimde ağrılarım o zamanlarda başladı sonra yavaş yavaş vücut uyum sağlıyor. 31+4 deyim halen ağrılarım var ama oldukça rahatladım tabi bende bacak ve genital üstünde Ağrı’da var halen ama ilk zamanki gibi değil şükür. Göbeğim bile yatarken ağrıyordu benim halen ara ara oluyor ama baya rahatladım. bir de magnezyuma başladıktan sonra daha da rahatladım onu da ekleyeyim