Kesinlikle katılıyorum arkadaşlara. Kesinlikle düşünmemeye çalışın evet istediğiniz için düşünmeden duramıyor insan ama düşününcede baskılanıyor biz eşimle uzun süre denedik ben çok kafaya taktım çünkü bi bebeğimi kaybetmiştim. Ama eşim atandı taşınma yerleşme şehir değişikliği derken sadece 1 kere beraber olmuştuk o dönemde hamile kalmışım çok şükür. O yüzden kafanızdan atın , ovülasyon gününe dikkat edin, folik asit kullanın ve kendinize uğraşacak şeyler bulun. İnşallah yakın zamanda güzel haberler alırsınız