Fridagul ben 15 senedır kılıyorum hıc bırakmadım hamıle oldumu ogrneınve oturaral kılmaya basladım 17 haftlıgım karnımda cıkmadı bana rahatsızlıkta vermıyor cok rahat bır sekılde kılıyorum hıc sorun yasamadım , annem 3 cocuk dogurdu hepsınde namazını bırakmadı