Bu konuda bende çok kararsızım yardım edin 🥹
Rüyamda cinsiyeti belli değilken kızım olduğunu gördüm ismi Doğa’ydı. Kızım olacağını öğrendim hem çok beğeniyorum ama ağızdan çıkarken söylemesi çok zor geliyor kulağımıza eşimle . Soyismimiz de çok kısa olduğu için kararsızız. Ne dersiniz