İki gün önce doktora gittiğimde bebeğin döndüğünü, normal doğum pozisyonu aldığını öğrendim. O günden beri kafası aşağıda olduğundan beri,alt karnımda ağrı mevcut.
Sadece yükten mi,yoksa tetikleyen başka birşey mi bilemiyorum.
Son ay diye zorluk oliyor belkide normal durum ama bebek dönmeden önce böyle bir ağrım yoktu.
Rahatlamak istiyorum cevaplarinizla 🥺