Benim çatı muaynesi değil ama 2 ker ekurtaj olmuştum rahme ilaç vermişlerdi birinde hemşire kolunu soktu yerleştirdi çok canım yanmıştı ,ikincisinde hiç bir şey hissetmedim Allah o ikinci hemşirenin gönlüne göre versin . Yani kol değil parmakla yapılıyorsa çok acımaz heralde 😂