Hanımlar dün post açmıştım gece sancım sıklaştı diye evde sıcak suya leğende oturdum squat ve ev içi yürüdüm hastaneye geldim tam açıklık doğuma alıyoruz dediler 1 saat sonra minik kızım doğdu Allah herkese böyle doğum nasip etsin ikinci bebeğimdi diye mi bilmiyorum bu Sefer kolay oldu hamdolsun ve sancılarım yok gibiydi şanslısın dediler en son sol yatış pozisyonu yat ıkın dediler ve sancım sıklaştı sancım geldikten 30 dakika sonra miniğim doğdu ❤️