Ayy sakın gitme benim geçen sene kistim vardı muayneye gitmiştim öyle bi muayne etti ki 1 hafta kanamam oldu bir gün sonra kanamam durmayınca gittim tekrar, hastanede yokmuş başka doktora girdim oda bambaşka şeyler demişti. Arkadaşım sezeryan oldu o doktorda hiç memnun değil, ümit hastanesinde murat şenola git bence canımm çok ilgili bi doktor ben ona gidiyorum ♥️