Misketlimonum Eda06 merhaba kadın doğum doktorunuz mu tiroit için sizi takip ediyor dahiliye doktoruna mı yönlendirdi ?
sedamom00 Eda06 Levotirondan şuan hamileyim bunu kullanıyorum 100 mg bakalım gidecem kontrole ne diyecek euthyroxa 75 kullanıyordum gebe kalmadan önce bana bir faydası olması olmadı yüksek çıktı
motherisbackk Euthrox kullandım 1 ay geçmedi tsh değerim 0.162 ye düştü 5 lerden bırakalı 1 hafta oluyor. Kullanırken çok mide bulantım oluyordu sadece bıraktıktan sonra fark ettim onu da şuan bir sorunum yok hepsi haptanmış
Eda06 motherisbackk benimkide haptanmış canım. 2 gün içmedim kendime geldim sonra levotiron başladım hiçbir sıkıntım yok çok şükür
Misketlimonum Eda06 teşekkür ediyorum beni dahiliyeye yolladılar yarın tekrar kan vereceğim. Sizin be kadar yüksekti değeriniz kaçıncı haftada fark edildi
Eda06 Misketlimonum canım 6. Haftada öğrendim kan verdiğimde. 3.86 falandı. İlaç dozunu ayarladı doktorum şuan 2.14 falan