heyzil06 Şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra kaç gün şeker tüketimine dikkat ettiniz kızlar? Ben dün yaptırdım hemşire bugün şekerli yeme dedi yemedim ama bugün canım çok istiyor en azından meyve yesem olur herhalde değil mi?
heyzil06 Soruyorumm evet çıkmış ama doktora göstermedim henüz açlık 75 diğer ikisi 115 ve 86 normal değerlerde sanırım 🌸 bana o gün şekerli bişey yeme dediler ondan yemedim ama bugün artık canım istiyor 🙈
Cntkn Şeker testinden sonra sütlaç yedim . Kimse dikkat et demedi. Zaten şeker yüklemesindeki glikoz oranı 2 dilim baklavaya eşit