Kızlar iki elimde de egzama var şuan baya coştular bir elimin içinde diğer elimin üstünde gece falan uyutmuyor kaşınıyor yara oluyor aslında kremlerim var ama kullanamıyorum. Kantoron yağı falan sürmeye devam ediyorum. Bu hastalığa başka çözüm önerisi olan var mı hamilelerinde kullanabileceği doğuma az kaldı geçsin istiyorum hayat kalitemi düşürüyor ciddi anlamda