Son248 çok normal benim 9. Haftaya kadar sanki regl olacakmisim gibi kasıklarım ve belim ağrıdı çok korkuyordum her gün anneme tlfnda eziyet oluyordum kanamam mi olacak düşecek mi diye annem ebe olunca herşeyde onu arıyorum kadın artık illallah etmişti benden 😂 kasik ağrılarım geçti ama bel ağrım hiç geçmiyor 19. Haftadayim hala bel ağrısı çekiyorum