berceste5155 ay evet benim ilk kızımda öyle oldu iki hafta öndeydi gelişimi bende hep 2 hafta erken bekledim günü doldu niye doğmuyor diye telaş bile etmisimdir 😂 tam 40+0 haftalık doğmuştu 😄 gelişimini baz alınca 42 hafta ama alakası yok tabi son adet tarihine göre hesaplanıyor bence ilk hamileliğini yaşayan her kadın düşünmüştür bunu bilmediği için 🤭