Sevval4 şimdi siz memnun kalmış olabilirsiniz ama gerçekten nadir bir örneksinizdir , devletteki doktorların bazılarına hepsi demiyorum bak bazılarına bişey sormaya bile çekiniyorum 5dakika muayene süresi var ve bildiğin dövmediği kalıyor , Allahım muhtaç etmesin yarabbim , neye uğradığımı şaşırıyorum dövse rahatlar belki beni , elinde olsa iki yapıştırcaklar zaten