Aranızda bu durumu yaşayan var mı sormak istedim. Hamileliğin başında çok kilo aldım. 7. Ayda 17 kilo almıştım. Daha sonra şeker çıkınca dikkat ettim. İki hafta hiç kilo almadım. Bebek almisti. Diyete basladik doktor önerisiyle. Bundan iki üç hafta sonra tekrar ölçtüm iki kilo vermişim. Acaba bebegi etkiler mi bu durum? Haftaya randevum var ama merak ettim.