Sarahh Merhaba kızlar antibiotiğe bağlı alerji oldum, bu gün 4 gün oldu ve vucudum kıpkırmızı oldu, kaşınmaktan harap oldum resmen . Sizde kaç gün sürmüştü ve ne iyi geliyordu ?
Derya Sarahh oğlumun da antibiyotik alerjisi var doktor iğne yapıyor hafifse de alerji şurubu içiyor , doktora gittiniz mi çok kaşıntılı durumlarda rahatlatmak için iğne yapıyorlar
Efnanada Canım ilaç alerjisi olduğumu sanip gittim doktora fakat hiç bir şey çıkmadı sürekli kaşıntı kızarıklık minik minik sivilceler oluştu her yerimde kan verdim karaciğer ve safra enzimlerime baktirdim dermatologa gittim kaşıntı ilacı verdi zorda kalmadığında kullanma dedi 1.5 ay olacak nerdeyse hala devam ediyor tek yapabildiğim yer kaşınan yerlerin üzerine islak bez koyuyorum hafifletiyor sanırım gebelik alerjisi deniliyormus doğum yapınca geçiyormuş
Sarahh Efnanada ben 37+3 oldum şimdiye kadar böyle bişeye rastlamadım 5 gün önce 1 hafta kullandığım antibiotiği bıraktım ve aynı günden vucudum sepmeye başladı ve çok irerleyip tüm vucudumu sardı heryerim kırmızı mor gibi oldu ve kaşınıyor
Yasemincelik Efnanada aynısı bendede oldu 5 sene önce ilk soğumuma 3 ay kala beni bir kaşıntı sardı ama öyle bişey yok karnımda kollarımda vücudumda süreklikük küçük sivilceler çıkıp kaşınıyor 5 sene geçmesine rağmen hala aynı şey 1 gün olsun geçmedi losyonlarla rahatlamaya çalışıyorum 6 Aylık hamileyim inşallah bu doğumumda kaybolup gider yoksa kafayı yicem
Ceren67 Penisiline alerjin olabilir bi doktorunla konuş kes istersen antibiyotiği kaşıdıktıktan sonra kabarıyormu kaşıdığın yer
Sarahh Ceren67 evet kağışdığım yerler kabarıyor. Ampiçsilini kesdikten sonra oldu zaten😔, doktorumlada konuştum ilaç verdi 3 gündür kullanıyorum geçmiyor
Efnanada Sarahh çok geçmiş olsun Bende o sekildeyim 1 aya yakındır uyku nedir bilmiyorum ilaç bile vermediler tüm tahlillerim temiz çıktı ama ne olduğunu onlarda bilmiyor
Sarahh Derya doktorum iğne felan demedi sadece antihistamik ilaç yazdı . Oğlunuzda kaç günde tam iyleşiyordu peki?
Efnanada Yasemincelik bende oyleyim yapmadigim sey kalmadi kafayı yicem sanırım artık kasinmaktan kanıyor
Derya Sarahh ilacı kullandı ve ertesi güne düzeldi , ve bayada kötü şekilde olmuştu tüm vücudu ve yüzüü kıpkırmızıydı doktor çok huysuzlanırsa iğne yapabileceğini söyledi ama biz şurup kullandık anında etki etti bende şaşırdım
Yasemincelik Sarahh berbat bişey yapmadığım test kalmadı gebelikte çıktı 5 sene oldu hala geçmedi geceleri kaşımtıdan uyuyamıyorum parçalıyorum heryerimi bir açteside yok strese bağlıymış ama stres yapmadan da hayat nasım geçerki bilmiyorum 🤷♀️
Sarahh Derya hamile olduğum için her ilaçı alamıyorum malesef içeriği zayıf olan şeyleri veriyorlar oda etki etmiyor nerdeyse