Tuba1818 İyi günler sevgili anneler bebeğim 37 hafta 1 günlük kafası 39+6 çıkıyor ultrasonda doktor kafa yapısı büyük olacak dedi böyle birşeyle karşılaşıp normal doğum yapan var mı yada direk sezeryan mı yapıyorlar 3. Gebelik bu arada
Tospikannesiiiii Tuba1818 benim ilk gebeliğim öyle idi normal dogurdum çocugumun kafası da gayet normal 2 hafta önde diye çok büyük diye düşünmeyin milim farkı işte
Minnacksevdack Tuba1818 önden gidiyordu benim bebeğimde. Sadece iri bir bebek olacak demişti doktorum. Normal doğum yaptım.🌸
Tugcelb Tospikannesiiiii benim bebeğiminde kafası 2 3hafta ilerden gidiyor diğer kısımlarıda haftasına göre önde. Doktor böyle giderse sezeryan olabilirsin dedi gerdi beni ama burdaki annelerden okuduklarımla normal doğuran çok olmuş 4 kiloyu bile. 30.haftada 2 kiloydu şimdi 33 haftalığız kaç oldu bilmiyorum
Edayslm Tospikannesiiiii cıkmazsa sıkışırsa falan diye korkuyorum kafa büyük olunca riske girilirmi bilmiyorum 100 mm (10cm) gecmedikce sorun yok dedi doktor
Tospikannesiiiii Edayslm 2 hafta büyük demesi korkutmasın ya dedigim gibi milim hesabı normal dogum edebilirsin
Tospikannesiiiii Tugcelb oglum 32 de 2200 dü en son 4 kg dediler ama 3450 dogdu canım çok da dedikleri gibi çıkmıyor açıkcası
Tugcelb Tospikannesiiiii ben yinede normal doğumda direticem tabiki son ana kadar bakalım kısmette ne varsa o olur. Ctesi kontrole gidicez 4 haftada ne kadar almış görücez. Ama içimi rahatlattınız teşekkür ederim 🌺
Tospikannesiiiii Tugcelb tabiki de öyle dogum şeklini bebek belirliyor biz ne dersek diyelim 😊 hayırlı saglıklı dogumun olsun inşallah