Pskglzr Hanımlar merhaba, Merak ettiğim bir şey var. Açılma 9-10 cm olup doğum masasına geçmeden önce gelen sancılarda ıkınma hareketi yapıyor muyuz? Yoksa doğum masasına çıkınca mı başlıyoruz ıkınmaya
Seymoshh Pskglzr açılman tamamlanıp sanki büyük abdestin varmış gibi oluyor ve ıkınma hissi gelmeye başlıyor ki bunu soruyorlar sürekli doğum masasına aldıklarında dr ve ebe yönlendirmesi ile yapıyorsun yani öncesinde ıkınmıyorsun tut diyorlar
Derya Pskglzr çömelip tuvalet pozisyonunda hafif hafif ittirme yapıyorsunuz zaten ebeler sizi yönlendiriyor işte açılma tamam 10 dkya doğurursun gibisinden hareketlendiriyor sizi
berceste5155 Pskglzr 8cm açılmam vardı ebeler ıkınma bekle biz sana ıkınman gereken zamanı söyleyeceğiz dediler ki zaten ıkınma hissi kendiliğinden geliyor o zaman yanında kimse yoksa muhakkak bir ebe çağır durumunu kontrol etsinler doğum başlamış olabilir