5015mrcmk
40+0 oldum kızlar ozeldeki doktorum yatisini yapalım suni sancı verelim diyor olmazsa yüzde 50 sezeryan olur diyor. Bebek gelisi baş aşağı kilosuda 3.300 uygun yani doğuma.
Devlete gitim bugün diyor ki 41 e kadar bekleyelim. Ozeldeki doktorum kakasi yaparsa bilemeyiz diyor kafamı karıştırdılar. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ?