Merhaba kızlar, ilk hamileliğim 35 hafta + 2 gün ve çok korkuyorum. Aff edersiniz ama korktuğum için paylaşmak istiyorum, evlendiğimde vaginizm olduğumu sanmıştım, benim için çok korkunç ve zordu ilk gece ve sonrakı bir kaç ay. Daha sonra hamile oldum, zor durumu çok az deyişti benim için. Şimdi doğumu 30 cu haftalara kadar normal düşünüyordum, amma kendimde o gücü göremedim. Ya sorun olursa, sezeryana da geçemezsem, bebeğimi incitirsem diye çok korktum ve sezeryan düşündüm. Şimdi de sezeryanı istiyorum, amma o da beni korkutuyor. Nasıl olur bedenimin yarısını hiss edemezsem bu da başka bir ürkütücü geliyor. Şimdiye kadar başka ameliyyat da olmadım. Nasıl olur, nelerle karşılaşır bedenim, buna nasıl direnir hiç bilmiyorum. Bedenin yarısını hiss etmemek o ürküdücü hissi nasıl yendiniz?