Arkadaşlar birkaç seferdir fark ettiğim bir şey sormak istiyorum.
18+0 haftalığı bu arada.
İlk günden beri göğüslerim büyüyor, sızlıyor, göğüs uçlarım acıyor. Bunlarım normal olduğunu biliyorum. Fakat son birkaç haftadır nadir de olsa gördüğüm bir değişiklik var.
Sadece sağ göğsümde göğüs ucundan sonraki kahverengi kısmın bir bölümü sertleşiyor ara ara. Böyle dışarıdan bakınca sanki koninin üzerine göğüs ucunu koymuş gibi duruyor ama bir dakika içinde tekrar yumuşuyor. Her zaman olan bir şey değil ama oldu mu dışarıdan bile fark ediliyor.
Başına gelen ya da ne olduğunu bilen var mı?