Seymoshh Sahranr 35+0 da 2.768 gr dedi haftasıyla uyumlu dedi benim 4.gebeliğim diğerleri 3.450gr ve diğer ikisi 3.600 gr doğdu bu bebeğimde onlar kadsr olur diye düşünüyorum
Minigim38 Haftalarda 2400 dü Bugün gittim 35 +6 haftalıgım 2500 dedi acaba yanlış mı ölçtü bisey de demedi doktor bana az kilo almış gibi geldi 🤷♀️🤷♀️
Seymoshh gkbyza fazlalıktan değil aksine kilo almıyor diye erken alıyorlarmış bende yeni öğrendim etrafımda o kadar çok doğum olduki kendimde 4.yü bekliyorum bu durumlarıda yeni duyuyorum büyümüyor gel doğurtalım olayı biraz garip bilemedim
Soruyorumm Sahranr az besleniyor dedi haftalık ortalama 200 gram alıyo ama doktor karın çevresi geri diyor
Utkulu1 Seymoshh evet bende 36. Haftada 2550 çıktı. 2 haftada 100 gram almış. Eğer tamamen dursaydı alalım dicektim ama ilerleme var o yüzden almayalım dedi. Gelişimi tamamen durunca alıyorlar
duuyqquu Soruyorumm bizimkide haftalık 200g alıyor ortalama doktorumuz gayet güzel ilerliyor dedi. 36+1 2600g göbek çevresi 10gün geriden geliyor ama sorun değil ortalama 3100 gibi doğar diyor 😌
duuyqquu Kızlar bu haftalarda sanki regl olcakmışım gibi hisler var. Karnım da ara ara regl ağrısı, baş ağrısı ne güzel hiç çekmedim diyordum 3 gündür biraz ağrıyor regl olcakkende ağırır. Wc rahat çıkmaya başladım sanki ishal gibi olur ya insan reglken.Normal mi acaba? Uyku yorgunluk bana bir şeyler oluyor 🙈 36+5 olduk bu arada sizde durumlar nasıl? Sahranr Soruyorumm Tospikannesiiiii @
Sahranr duuyqquu aynı durum bendede oluyor regl olcakmisim gbi hissediyorum sancı gelip gidiyor doktor yavaştan artık başlaması normal dedi doğuma hazırlanıyor artık dedi canım🙈 korkma
duuyqquu Tospikannesiiiii hadi inşallah kuzucum sağlıkla çok bekletmeden gelse güzellikler 🥰 sizinde az kalmış güzel doğumlarınız olsun ♥️