AleynaSvn teşekkür ederim bende ilk doğumda 40 kontrolüme ona gitmiştim ama hiç aklıma gelmedi diğer gebeliğimde memorial Yunus beye gidiyordum ama beni kovid zamanında kabul etmediği ve ilgilenmedi için artık ona gitmek istemediğim için iyi bi doktor arıyorum saolun