Gamze612 Selam kizlar. 30+4 gunluk oldum cok sukur.. bebegime dogduktan sonra saglik sigortasi yaptirmak istiyorum.. 2 secenek varmis sanirim bebegi tek basina sigortalamak ya da anne ile birlikte sigortalamak. Siz ne yaptiniz? Arastirdiniz mi hic?